1. Pristatymo būdai

1.1. Siūlome kelis pristatymo būdus, kad užtikrintume patogų prekių gavimą:

Kurjerių paslaugos (pristatymas į namus)

Siuntos į paštomatą:

  • LP Express paštomatai
  • Omniva paštomatai

Prekių atsiėmimas:

  • Vytauto g. 21, Varėnoje, (prieš atvykstant būtina suderinti laiką telefonu +37060973732).

2. Pristatymo terminai

2.1. Prekės, užsakytos ir apmokėtos darbo dieną iki 17:00, paprastai pristatomos per 1-3 darbo dienas.

2.2. Užsakymai, atlikti po 17:00, gali būti apdorojami ir išsiųsti tik kitą darbo dieną.

2.3. Prekės, užsakytos savaitgalį arba švenčių dienomis, bus išsiųstos pirmą darbo dieną po atostogų.

3. Pristatymo kaina

3.1. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir užsakymo vietos.

3.2. Kainos už pristatymą bus pateikiamos prieš užbaigiant užsakymą, užsakymo puslapyje.

3.3. NEMOKAMAS pristatymas galioja užsakymams Lietuvoje nuo 50 EUR (priklausomai nuo vietos ir akcijų išskyrus pristatymą į Kuršių Neriją).

3.4. Pristatymas į paštomatą gali būti pigesnis už pristatymą į namus.

4. Prekių sekimas

4.1. Po užsakymo išsiuntimo, jums bus pateikta sekimo nuoroda, pagal kurią galėsite stebėti prekių kelionę iki jūsų nurodytos vietos.

 

5. Pristatymo adresas

5.1. Užsakymo metu pateikite tikslų ir išsamų pristatymo adresą.

5.2. Jei nurodytas neteisingas arba nebaigtas adresas, gali kilti pristatymo vėlavimas, už kurį „Bioskonis“ neatsako.

6. Prekių gavimas ir patikrinimas

6.1. Gavus prekes, būtina patikrinti, ar siunta nėra pažeista. Jei pastebite pažeidimus, nedelsdami informuokite pristatymo paslaugų teikėją ir „Bioskonis“ klientų aptarnavimo komandą elektroniniu paštu info@bioskonis.lt.

6.2. Jei gavote pažeistas prekes arba neteisingas prekes, apie tai turite pranešti per 24 valandas nuo pristatymo elektroniniu paštu info@bioskonis.lt.