1. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
1.1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis taisyklėmis.
1.2. Prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis (pvz., higienos, kosmetikos ar farmacijos prekės).
1.2. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekes, nenurodydamas priežasties, jei prekės nebuvo naudotos, o jų pakuotė yra nepažeista, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis (pvz., higienos, kosmetikos ar farmacijos prekės).
1.3. Maisto prekės ir maisto papildai, kaip nenaudojami vartojimo produktai, negali būti grąžinami, jei jų pakuotė buvo atidaryta ar pažeista, išskyrus atvejus, kai prekės yra nekokybiškos arba neatitinka užsakymo.
1.4. Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje, nepraradusios prekinės išvaizdos.
1.5. Grąžinant prekes, būtina pateikti:
Laisvos formos prašymą, nurodant užsakymo numerį, banko sąskaitos numerį ir prekių grąžinimo priežastį (jei taikoma);
Pirkimo įrodymą (sąskaitą faktūrą ar užsakymo patvirtinimą).
1.6. Tinkamas grąžinti prekes galite siųsti į šiuos paštomatus:
LP Express paštomatas: Savanorių g. 5, 65186 Varėna;
MAXIMA Venipak paštomatas: Savanorių g. 5, Varėna;
DPD Savanorių MAXIMA paštomatas Nr. 032: Savanorių g. 5, 65186 Varėna;
Omniva Varėnos IKI Vytauto paštomatas Nr. 99961: Vytauto g. 32, Varėna.
1.7. Grąžinant prekes, pirkėjas privalo tinkamai supakuoti siuntą, kad prekės nebūtų pažeistos transportavimo metu.
1.8. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent grąžinamos prekės yra netinkamos kokybės ar neatitinka užsakymo.
1.9. Gavus ir patikrinus grąžintas prekes, pinigai grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, jei grąžinimas atitinka visus keliamus reikalavimus.
1.10. Jei prekių grąžinimas neatitinka taisyklėse numatytų reikalavimų, pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžintas prekes arba grąžinti mažesnę sumą, nurodant priežastis.
2. GARANTIJA
2.1. Kokybės garantija
2.1.1. Visos mūsų siūlomos prekės turi kokybės garantiją. Mes užtikriname, kad prekės yra aukštos kokybės ir atitinka gamintojo nurodytas specifikacijas. Jei gavote prekę, kuri turi gamybos defektą, ją pakeisime arba grąžinsime pinigus, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
2.2. Maisto produktų ir maisto papildų garantija
2.2.1. Maisto produktams ir maisto papildams garantija galioja tik tuo atveju, jei prekė yra pažeista pristatymo metu arba jei pateikta prekė neatitinka užsakymo.
2.2.2. Negalima grąžinti maisto produktų ar papildų, jei jie buvo atidaryti arba sugadinti po gavimo, išskyrus atvejus, kai prekė buvo gauta su gamybos trūkumais.
2.3. Garantijos trukmė pagal prekių tipą ir gali skirtis:
2.3.1. Maisto produktams – garantija galioja tik tol, kol prekei galioja galiojimo laikotarpis. Po šio termino garantija nebegalioja.
2.3.2. Maisto papildams – garantija galioja tol, kol produktas yra nepažeistas ir neatidarytas. Jeigu pakuotė buvo atidaryta, prekei gali būti taikoma grąžinimo ar garantijos taisyklė tik tuo atveju, jei ji turi gamyklinį defektą.
2.4. Jei gavote prekę su gamykliniu defektu, turite pranešti apie tai per 24 valandas nuo gavimo dienos el. paštu info@bioskonis.lt.
2.4.1. Būtina pateikti:
Užsakymo numerį.
Nuotraukas, patvirtinančias prekę su defektais (jei tokie yra).
Prekės aprašymą arba defekto priežastį.
Praėjus nurodytam terminui, pretenzijos nebus nagrinėjamos.
2.5. Garantija netaikoma, jei prekei buvo padaryta žala dėl:
Netinkamo naudojimo.
Nesilaikymo gamintojo nurodymų dėl laikymo sąlygų.
Prekės pažeidimo dėl pirkėjo kaltės.
2.6. Jei garantijos reikalavimas bus patenkintas, mes pasiūlysime šiuos sprendimus:
Prekės pakeitimas į tokią pačią arba panašią (priklauso nuo atsargų).
Pilnas pinigų grąžinimas už prekę, jeigu jos pakeisti nėra galimybės į nurodytą banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.