APSIPIRKIMO INFORMACIJA

Kaip užsisakyti prekes internetinėje parduotuvėje?

Prekių užsakymas yra labai paprastas:

Pasirinkite norimas prekes ir įdėkite jas į krepšelį.

Pereikite į krepšelį, patikrinkite užsakymo informaciją ir spauskite „Tęsti“.

Užpildykite reikalingus duomenis ir pasirinkite mokėjimo bei pristatymo būdą.

Patvirtinkite užsakymą ir atlikite apmokėjimą.

Jei visgi kyla klausimų ar susiduriate su sunkumais pateikiant užsakymą, susisiekite su mumis:

tel. +37060973732

el. paštu info@bioskonis.lt

Visada padėsime 🙂

Kaip pristatomos prekės?

Prekes galite gauti šiais būdais:

Pristatymas į paštomatus (Omniva, LP Express);

Pristatymas kurjeriu į namus ar biurą;

Nemokamas prekių atsiėmimas adresu: Vytauto g. 21, Varėna (iš anskto suderinus atsiėmimo laiką tel. +37060973732)

Kiek laiko trunka pristatymas?

Prekės paprastai pristatomos per 13 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Esant nenumatytoms aplinkybėms, pristatymas gali užtrukti – apie tai būsite informuoti.

Ar galiu grąžinti prekes?

Nekokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo jų gavimo. Norėdami grąžinti prekę, susisiekite el. paštu info@bioskonis.lt.

Maisto papildai ir maisto produktai nėra grąžinami, išskyrus atvejus, kai jie neatitinka kokybės reikalavimų.

Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje, nepraradusios prekinės išvaizdos.

Grąžinant prekes, būtina pateikti:

Laisvos formos prašymą, nurodant užsakymo numerį, banko sąskaitos numerį ir prekių grąžinimo priežastį (jei taikoma);

Pirkimo įrodymą (sąskaitą faktūrą ar užsakymo patvirtinimą).

Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 kalendoro dienų nuo jų gavimo.

Daugiau apie grąžinimo sąlygas skaitykite Grąžinimo tvarka ir garantijos“.

Kaip susisiekti su klientų aptarnavimo centru?

Jei turite klausimų ar susidūrėte su problema, susisiekite su mumis el. paštu info@bioskonis.lt. Atsakysime per 1–2 darbo dienas.

Kodėl negaliu prisijungti prie savo paskyros?

Įsitikinkite, kad naudojate teisingus prisijungimo duomenis. Jei pamiršote slaptažodį, galite pasinaudoti slaptažodžio atkūrimo funkcija. Jei problema išlieka, kreipkitės el. paštu info@bioskonis.lt.

Ar galiu keisti pristatymo adresą po užsakymo pateikimo?

Jeigu užsakymas dar nėra išsiųstas, galite pakeisti pristatymo adresą. Susisiekite su mumis kuo greičiau el. paštu info@bioskonis.lt ir nurodykite savo užsakymo numerį bei naują adresą.

Kaip sužinoti savo užsakymo statusą?

Apie užsakymo būseną būsite informuoti el. paštu. Jei norite pasitikslinti, kreipkitės į mus elektroniniu paštu info@bioskonis.lt nurodydami savo užsakymo numerį.

Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?

ei gavote prekę su defektais, nedelsdami susisiekite el. paštu info@bioskonis.lt ir pateikite šią informaciją:

Užsakymo numerį;

Problemos aprašymą;

Prekės nuotrauką.

Ar galimas tarptautinis prekių pristatymas?

Šiuo metu prekes pristatome tik Lietuvoje, tačiau visuomet kalbame su savo klientais ir ieškome sprendimų. Esant poreikiui siuntą gauti į užsienį, susisiekite el. paštu info@bioskonis.lt ir bandysime rasti tinkamiausią sprendimą Jums.

 

Ar mano duomenys yra saugūs?

Taip, jūsų asmeniniai duomenys yra tvarkomi laikantis visų galiojančių duomenų apsaugos reikalavimų. Jūsų duomenys naudojami tik užsakymų vykdymo tikslams. Daugiau informacijos rasite mūsų Privatumo politikoje.

MOKĖJIMO INFORMACIJA

Kokie yra atsiskaitymo būdai?

Galite atsiskaityti šiais būdais:

Bankiniu pavedimu į nurodytą Pardavėjo sąskaitą Luminor Bank AS nurodant:

Elektronine bankininkyste;

Grynaisiais pinigais pristatymo metu (gali būti taikomi papildomi mokesčiai).

Atsiskaitant elektronine bankininkyste ar bankiniu pavedimu, nurodykite šią informaciją:

Gavėjas: MB Bioskonis

Banko sąskaitos nr. LT804010051006054375

Mokėjimo paskirtis: nurodykite užsakymo numerį.

Ar taikomos nuolaidos didmeniniams užsakymams?

Taip, nuolaidos didmeniniams užsakymams yra taikomos. Didmeniniai užsakymai gali gauti individualiai pritaikytas nuolaidas priklausomai nuo užsakymo kiekio, prekių rūšies ir kitų sąlygų. Norėdami gauti geriausią pasiūlymą, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@bioskonis.lt ir mes pritaikysime nuolaidą pagal Jūsų poreikius.

Kodėl sąskaitoje faktūroje nėra PVM?

MB „Bioskonis“ nėra PVM mokėtojas, todėl mūsų išrašomose sąskaitose faktūrose PVM nėra įtraukiamas. Tai nurodyta pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.

Ar galiu pakeisti sąskaitos faktūros duomenis po užsakymo pateikimo?

Ne, sąskaitos faktūros duomenys generuojami automatiškai pagal užsakymo metu pateiktą informaciją ir po užsakymo pateikimo negali būti keičiami.