1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios taisyklės reglamentuoja MB „Bioskonis“ (juridinio asmens kodas: 307019860, adresas: Giedraičių g. 39, R53, LT-09302 Vilnius) elektroninėje parduotuvėje bioskonis.lt siūlomų prekių įsigijimą.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Naudodamasis elektroninės parduotuvės paslaugomis, pirkėjas taip pat privalo laikytis galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų.
1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, pildyti ar taisyti taisykles, apie tai iš anksto informuodamas pirkėjus elektroninėje parduotuvėje.
2. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
2.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti prekes elektroninėje parduotuvėje, laikydamasis šių taisyklių bei kitų pardavėjo nurodytų sąlygų.
2.2. Pirkėjas privalo pateikti teisingą informaciją užsakymo metu ir užtikrinti, kad kontaktiniai duomenys būtų aktualūs.
2.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims ir imtis visų reikiamų priemonių savo duomenų apsaugai.
3. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Pardavėjas turi teisę laikinai sustabdyti ar nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą dėl techninių ar kitų priežasčių, apie tai informuodamas pirkėjus iš anksto.
3.2. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti prekių kokybę ir tinkamą pristatymą, vadovaujantis šiose taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
3.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei pirkėjas pateikė neteisingą informaciją arba yra pagrįstų įtarimų dėl piktnaudžiavimo sistema.
4. UŽSAKYMO PATEIKIMAS IR PATVIRTINIMAS
4.1. Prekių užsakymas laikomas patvirtintu, kai pirkėjas gauna el. paštu užsakymo patvirtinimą, kurį išsiunčia pardavėjas.
4.2. Pardavėjas turi teisę nepatvirtinti užsakymo, jei:
Pirkėjas nurodė netikslius ar neišsamius duomenis;
Užsakymo metu prekės nėra sandėlyje;
Yra pagrįstų įtarimų dėl pirkėjo piktnaudžiavimo elektroninės parduotuvės sistema.
5. PREKIŲ PRISTATYMAS
5.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes pirkėjo nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą per parduotuvėje nurodytą terminą.
5.2. Jei pristatymo terminas dėl nenumatytų aplinkybių pailgėja, pardavėjas nedelsdamas apie tai informuoja pirkėją.
5.3. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekių pristatymo metu būtų pasiekiamas nurodytu adresu.
5.4. Gavęs prekes, pirkėjas turi jas nedelsiant patikrinti. Jei pirkėjas pastebi pažeidimus (pvz., sugadintą pakuotę), jis privalo tai pažymėti pristatymo dokumentuose ar informuoti pardavėją per 24 valandas.
6. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
6.1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis taisyklėmis.
6.2. Prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis (pvz., higienos, kosmetikos ar farmacijos prekės).
6.3. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekes, nenurodydamas priežasties, jei prekės nebuvo naudotos, o jų pakuotė yra nepažeista, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis (pvz., higienos, kosmetikos ar farmacijos prekės).
6.4. Maisto prekės ir maisto papildai, kaip nenaudojami vartojimo produktai, negali būti grąžinami, jei jų pakuotė buvo atidaryta ar pažeista, išskyrus atvejus, kai prekės yra nekokybiškos arba neatitinka užsakymo.
6.5. Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje, nepraradusios prekinės išvaizdos.
6.6. Grąžinant prekes, būtina pateikti:
Laisvos formos prašymą, nurodant užsakymo numerį, banko sąskaitos numerį ir prekių grąžinimo priežastį (jei taikoma);
Pirkimo įrodymą (sąskaitą faktūrą ar užsakymo patvirtinimą).
6.7. Tinkamas grąžinti prekes galite siųsti į šiuos paštomatus:
LP Express paštomatas: Savanorių g. 5, 65186 Varėna;
Omniva Varėnos IKI Vytauto paštomatas Nr. 99961: Vytauto g. 32, Varėna.
6.8. Grąžinant prekes, pirkėjas privalo tinkamai supakuoti siuntą, kad prekės nebūtų pažeistos
transportavimo metu.
6.9. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent grąžinamos prekės yra netinkamos kokybės ar neatitinka užsakymo.
6.10. Gavus ir patikrinus grąžintas prekes, pinigai grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, jei grąžinimas atitinka visus keliamus reikalavimus.
6.11. Jei prekių grąžinimas neatitinka taisyklėse numatytų reikalavimų, pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžintas prekes arba grąžinti mažesnę sumą, nurodant priežastis.
7. PRIVATUMO POLITIKA
7.1. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.
7.2. Pardavėjas užtikrina, kad pirkėjo pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymų vykdymui ir tiesioginės rinkodaros tikslais (jei pirkėjas tam davė sutikimą).
7.3. Pirkėjas turi teisę bet kada atšaukti sutikimą dėl duomenų naudojimo tiesioginei rinkodarai, informuodamas pardavėją el. paštu info@bioskonis.lt.
7.4. Gavęs pirkėjo prašymą atšaukti sutikimą dėl duomenų naudojimo tiesioginei rinkodarai, pardavėjas įsipareigojimą tenkinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
8. ATSAKOMYBĖ IR FORCE MAJEURE
8.1. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimą ar kitas problemas, kilusias dėl nenugalimos jėgos (force majeure), tokių kaip stichinės nelaimės, karas, streikai, valdžios institucijų veiksmai ir t.t.
8.2. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl pirkėjo veiksmų, pavyzdžiui, dėl neteisingai nurodytų duomenų ar netinkamo prekių naudojimo.
9. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
9.1. Visos ginčų sprendimo procedūros vyksta pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus.
9.2. Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, jei jis nesutinka su pardavėjo sprendimu dėl prekių grąžinimo ar kitų ginčų.
9.3. Pirkėjas ir pardavėjas gali susitarti dėl ginčo sprendimo ne teismine tvarka, ieškant abipusio susitarimo.
Šios taisyklės įsigalioja nuo 2025 m. vasario 5 d.